Meeting Heidi

Entry for December 07, 2008

Ce poate fi mai fain decît o seară de karaoke?... Răspuns: carnaval și karaoke! Cam așa s-a încheiat sîmbăta mea... am început cu lectura poeziei unui prieten drag, invitat să citească în Atrium, am continuat cu "Pescărușul" lui Cehov, în sfîrșit îl văd, aștept să îl văd și cu Maia Morgenstern si cu Tudor Aaron Istodor (nu că Mariana Presecan nu s-ar descurca admirabil, dar Adrian Neacșu nu mă impresionează, parcă joacă același rol, cu aceeași voce, mimică, etc. indiferent de piesă, n-are "sclipiri" deosebite). Notă personală: ăsta e primul spectacol în care am ochi și pentru restul distribuției, Ofelia Popii nu mai acaparează scena, cel puțin în ochii mei, țin minte că în Othello juca la un moment dat o cioară pe un dulap, scena plină de oameni și eu nu o vedeam decît pe ea, deosebită ca actriță. Aseară mi-a plăcut mult Florentina Țilea, foarte expresivă. Buuun... și de parcă n-ar fi fost suficient pentru o seară perfectă... am fost și la carnaval cu karaoke în Club 17, pentru cei ce nu știu, asta este pe strada Abatorului. Foarte drăguț, lume deschisă și fără fițe! Și, dacă vreți să știți... am fost un fel de Heidi meets Landlerwoman... and I had so much fun!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena