Freecycle

Entry for December 06, 2008

Să mă laud și să fac puțină publicitate. Ieri am fost voluntar la o acțiune freecycle, adică am stat la stand în Piața Mare, la Tîrgul de Crăciun, pentru a strînge jucării, cărți, CD-uri, DVD-uri pentru copiii de la Centrul de zi al Parohiei Evanghelice din Sibiu și de la Casa de copii din Turnu Roșu. Fie donații, fie am făcut schimb cu copiii care au adus jucării, inclusiv ai mei, că de, nu se putea fără ei... A fost ok, celelalte fete m-au votat "cea mai cu lipici" , deci... misiune îndeplinită! Cel puțin temporar, sper să se adune cît mai multe lucruri pentru copii și să fie cît mai populară ideea de freecycle... un mod foarte bun de a mai scăpa de lucrurile încă folosibile, pe care nu ne îndurăm să le aruncăm... și care pot fi utile pentru alții...
Am uitat... standul va mai fi activ în 11, 12, 18 și 19 decembrie, între orele 17 și 21!

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena