E iarnă!




Mă gîndesc eu tot mai serios că s-ar cădea să îmi mut catrafusele pe blogspot, să vedem dacă îmi iese, că parcă aș vrea să aduc aici și postările mai vechi și nu știu dacă se poate. Any suggestions? Poate ar trebui să intru pe blog-ul cu sfaturi pentru tinerii bloggeri al puștiului de pe hotnews, dany... Ce e drăguț la blogspot e chestia cu pozele mai multe, știu că mă repet, plus că poți pune diferite link-uri... sounds more interesting... Oare ce m-a pălit de scriu atîtea chestii în engleză???... de obicei încerc să evit lucrul ăsta.

Una peste alta: un plus în seara asta... am văzut Slumdog Millionaire... probabil după 50% din populația adultă posibil amatoare, dar ce contează... mi-a plăcut tare mult... un film care mi-a scuturat din prejudecățile legate de Bollywood...
Un minus... încă e iarnă... degeaba mă mai uit pe geam să verific tot asta găsesc. Sînt bune și precipitațiile astea la ceva... dar parcă nu e distractiv să dai zăpada de trei ori pe zi!

Încă un minus... Jamal încă nu m-a găsit, asta în caz că mă caută...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena